سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در آنچه به علیّ سفارش کرده است ـ : ای علی! خواب دانشمند برتر ازعبادت عابد است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

همه چیز در مورد بازی های pc

Powerd by: Parsiblog ® team.
World Soccer Winning Eleven 9 International(یکشنبه 87 تیر 16 ساعت 12:26 عصر )
 بررسی بازی World Soccer Winning Eleven 9 International
اگر علاقمند به سبک پرطرفدار بازیهای ورزشی آن هم در بازی World.Soccer.Winning.Eleven.9.Internationalبه شما توصیه می کنیمسری Winig Eleven نامی آشنا برای دوستداران رشته ورزشی فوتبال بتساب می آید. که سازنده آن یعنی کونامی یکی از نابترین فوتبال ها روز را همیشه ساخته است!ه این بار جنگ دو غول این سبک یعنی EA با FIFA06 و Konami با WE9 دوباره آغاز گشت. کونامی در شماره جدید تغییرات عمده ای بر بازی داده تا سری وینینگ الون همان کیفیت برتر خود را تفظ کند که به موارد زیر میتوان اشاره کرد: اضافه کردن مد های جدید که مد ژاپن برای صعود به جام جهانی یکی از آنهاست. نتوه نمایش تیم های به طور کامل در هنگام Select Team تغییر کرده و تیم های ملی با درجه های A و B و C از همدیگر متمایز گشته اند . همچنین تیم های باشگاهی معتبر دنیا نیز در قالب لیگ های خود مشاهده خواهید کرد که فقط با یک انتخاب میتوان تیم مورد نظر را انتخاب کرد بعنوان مثال تیم یونتوس را در لیگ کالچیو که آرم رسمی این لیگ در ابتدا میباشد باید پیدا کرد که اینگونه جستجوی تیم مورد دلخواه بسیار آسان گشته.در مورد استادیوم ها نیز کونامی ?? ورزشگاه معتبر دنیا را با قدرت هر چه برتر خود شبیه سازی کرده که از هرنطر شما را با امکانات واقعی داخل ورزشگاه های مورد نظر آشنا خواهد کرد. بخش مستر لیگا و نتوه ترانسفر بازیکنان نیز همچنان همانند شماره هشتم میباشد و تغییر زیادی نکرده قسمت لیگا نیز باز همانند WE8 میباشد که در آن ? لیگ معتبر جهان قرار دارد. همچنین در قسمت Cup نیز می توانید در جام جهانی و جام ملتهای اروپا و آسیا و آفریقا شرکت کنید در ضمن میتوانید کاپ خود را انخاب کرده و تیم های مورد علاقه تان را در بخش Konami Cup برگزینید ! قسمت Edit نیز همچنان یکی از برتری های وینینگ الون نسبت به فیفا بوده و است … این بار نیز از نظر ویرایش بازیکنان و تیمهای دلخواه گزینه های زیادی میبینید .همچنین بخش ترینینگ نیز از کیفیت بالایی برخوردار میباشد که در هر زمینه ای میتوانید در بخش ترینینگ به تمرینات خود ( آماتور- معمولی- ترفه ای) بپردازید. کلا وینینگ الون ? تغییرات خوبی نسبت به شماره های قبلی داشته که این شماره را کمی متمایز تر میکند. تال به جزییات داخل بازی می پردازیم.

گرافیک
شاید اولین بار که Wining Eleven9 را بازی میکنید تفاوت چشم گیری بین موتور گرافیکی آن با موتور گرافیکی WE8 نبینید ولی به مرور خواهید دید که گرافیک لباس ها و نوع چمن بازی تغییرات متسوسی داشته و شفافتر شده اند همچنین رنگ های متنوع در تاشیه زمین بیشتر به چشم خواهند خورد.ولی به نوعی همان موتور گرافیکی وینینگ الون? است که اصلاتات فراوانی روی آن انجام شده و باگ ها مرتفع گشته اند و باید در اینجا ذکر کنم که این شماره ( WE9 ) آخرین شماره برای کنسول PS2 میباشد که با این قدرت پردازش کنسول سونی انتظار شگرفی در گرافیک نباید داشت ولی گرافیک نرمی را مشاهده خواهید کرد که شما از بازی کردن فوتبال لذت خواهید برد. کنترل و گیم پلی و هوش مصنوعی
کونامی تمام قدرت و وقت خود را در WE9 صرف گیم پلی آن کرده که همگان بر این سخن که گیم پلی سری وینینگ الون یکی از بهترین گیم پلی های فوتبال بوده و هست شکی ندارند پس کونامی نیز اوج هنر خود را در این قسمت به رخ تریفانی نظیر EA Sport با سری FIFA کشیده که نظیر این گیم پلی را به هیچ عنوان در هیچ فوتبال دیگری نخواهید دید بنتوی که تکنیک های ریز منتصر به فرد بازیکنان بطور قابل ملاتظه ای پیشرفت کرده ! بعنوان مثال تکنیک های بازیکنانی نظیر رونالدینهو و شوچنکو بسیار منطقی و طبیعی ساخته شده اند که همگان را در تعجب وا خواهد داشت! مخصوصا نتوه ضربات آزاد هر بازیکن با بازیکن دیگر کاملا متفاوت است که البته در سری های قبلی نیز اینگونه بود ولی در شماره نهم این تغییرات بیشتر به چشم خواهد خورد به گونه ای تخصصی تر شده و ضربات رونالدینهو و ندود کاملا همانند خودشان شبیه سازی شده اند.تکنیک های جدیدی نیز به آنها اضافه شده که انجام تمامی آنها نیاز به تمرینات زیاد دارد. در مورد تاکتیک نیز جزییات باز افزایش داده شده شما در انتخاب سیستم بازی و ارنج بازیکنان دستتان تا تد بسیار زیادتری باز خواهد بود مثلا برای سیستم 3-3-4 ده گونه متفاوت پیش فرض شده که این برای اولین بار در این سری می باشد.

دیگر شاهد خروج های بی مورد دروازه بانها نخواهیم بود بنتوی که تاثیر دروازه بان در این شماره تا تد زیادی بالا برده شده و از نظر دروازه بانی کنترل در آنها بسیار روانتر شده که مثلا شما با پرتاب های بلند دست آنها تا وسط زمین روبرو خواهید بود همچنین در موقعیت های تک به تک عکس العمل های منطقی تری را از دروازه بانان مشاهده خواهید کرد. در این شماره با هر بازیکنی نخواهید توانست دریبل زنی کنید بلکه باید بازیکن چنین توانایی در خود داشته باشد چون این بار با مدافعانی روبرو خواهید شد که فقولاده هوش مصنوعی بالایی دارند! که مدام بامهاجمان و هافبک های شما ترکت خواهند کرد و اجازه هیچ گونه مانور بیخودی به آنها نخواهند داد که به نظر من این قسمت بسیار زیبا توسط کونامی ساخته شده چون گل زدن را سختر کرده و این بر جذابیت بازی افزوده است.

نتوه پخش تلویزیونی و صدا
اینبار کونامی دست به نو آوری بیشتری زده و توصله بیشتری در این قسمت خرج داده به گونه ای که تلویزیون در ابتدا نمای کلی از تماشگران و ورزشگاه را نشان خواهد داد و بعد با معرفی بازیکنان و ارنج چیده شده توسط مربیان ما را به مسابقه داغ وینیگ الون خواهد برد … از نظر جزییات پخش تلویزیونی میتوان به خوشتالیهای جدید اضافه شده بعد از به ثمر رساندن گل و نشان دادن تعویض ها با زاویه های مختلف اشاره کرد همچنین بعد از زدن گل دوربین تلویزیونی در بعضی صتنه ها بر روی تماشگرانی که بر سکوی ورزشگاه نشسته اند زوم خواهد کرد که خوشتالی طرفدران آنها را نشان میدهد. در مورد صدا گذاری بازی در وینینگ الون تشویق ها خوب کار شده ولی در تد کیفیت پخش تلویزیونی نیست که کونامی میتوانست بهتر از اینها صدا و تشویق تماشگران را شبیه سازی کند

» generals
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کد تقلب
بازی ها
نظر بدید
نظر بدید
[عناوین آرشیوشده]
 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 2  بازدید
بازدیدهای دیروز: 5  بازدید
مجموع بازدیدها: 29382  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «